lørdag den 2. marts 2013

Tøj til iBaby

Hæklenålen trængte til at komme lidt igang i går, så jeg fik lige lavet mig et fint cover til min iPhone.. Aldrig havde jeg troet at lyserød skulle være en SÅ bærende farve på en ting til mig selv, men den her lidt støvede rosa er så fin sammen med de grå nuancer og så den flotte koral!
Jeg har hæklet den efter Lutter Idyl's opskrift, som du kan finde her. Den melerede effekt fås når man blander to farver, og det ser ret godt ud, synes jeg! 
Om jeg bliver træt af de tøsede farver, vil tiden vise, men så må jeg jo bare hækle en ny. Det tager nemlig ingen tid!
Hvis husets iPad bare var min, tror jeg da nok jeg skulle hækle et matchede sleeve til den! Men... "jeg kan altså bedre li' læder!", sagde husbonden. 




Det føles som om hæklelysten er vendt tilbage! Glæder mig til at se hvad jeg får lyst til at lave næst..? Lige nu har jeg gang i et par kurve til puslebords-småtingene på badeværelset. De ligger bare og roder i en kedelig IKEA-dims..

God weekend og happy hækling!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar