mandag den 6. januar 2014

Godt nytår!

Når et år slutter og et nyt begynder, falder det ligesom naturligt at foretage en form for evaluering og fremadrettet plan.. Omend det ikk er så struktureret og formelt her hos mig, kan jeg ikke undgå at gøre mig nogle tanker..

Først og fremmest: 2013 har været et underligt og ret fantastisk år! Jeg har været på barsel hele året, og det er i sig selv ret skønt :) Men jeg har også opdaget, at jeg faktisk er kreativ og kan finde ud af at lave nogle smykker, som andre frivilligt gider gå med - og endda betale penge for! Jeg havde ærlig talt ikke set det komme, og det har da også taget mig tid og utallige komplimenter at få selvtillid og mod til at tro på min lille virksomhed og tage nye skridt fremad. 
Jeg kan slet ikke få armene ned over mit flotte julesalg og det faktum, at mine smykker har ligget under en hel del juletræer over hele Danmark - og et enkelt i Frankrig :) Tak!!
Det går hurtigt, det er spændende og nyt, og jeg må se om jeg kan følge med det næste halve år, når jeg endelig skal gøre pædagoguddannelsen færdig (yaix!).

I 2014 skal jeg finde den rette balance mellem studiet, familien og min lille virksomhed.. 
Det eneste rigtige er, at prioritere de to første øverst og tage det andet som det kommer. Så må jeg jo bare komme op med noget helt genialt, som nærmest sælger sig selv :) 
Jeg har lidt nye ideer på tegnebrættet, som jeg glæder mig til at prøve af. Og så kigger jeg efter en butik mere her i Aarhus, som vil have mine ting til salg.
En lidt pænere hjemmeside og opdatering af diverse småting ville bestemt heller ikke være et dumt træk! Nogen der kender en, der kan lave sådan noget billigt, enkelt og lækkert? 

Sidste nyt fra værkstedet er disse smukke ringe, som jeg har sat kugler på i hhv. fimo, cernit og pardo. Ringene er så lækre at se på og behagelige at have på fingeren, så de bliver uden tvivl en fast del af mit sortiment :)



Lidt forsinket, men det er vist på sin plads at sige Godt Nytår!

PS: Husk at du kan følge mig på Facebook og Instagram!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar