torsdag den 13. februar 2014

Udsalg!

Jeg har valgt at skifte alle mine ringe ud, og derfor ryger "de gamle" nu på udsalg! 50%!! 
Jeg har Facetter og Dots i flere farver, men der er kun et begrænset antal af hver. De lave priser gælder "så længe lager haves" :)

Og når du nu er igang, er der jo matchende ørestikker til alle mine ringe, dog til normalpris..

Selve ringene er forsølvet messing, justerbare og pålimet med Dana superlim/loctite.

Skriv til anelagoni@gmail.com for bestilling.

Dot 42,50 kr!!
Fås i Lyseblå, mørkegrøn og sort med de viste tryk.

Facet 62,50 kr!!
Fås i lys grå, hvid, pastelgul, pink, turkis. Varierer i størrelse og form

1 kommentar:

  1. Hejsa
    Jeg vil meget gerne købe to af dine ringe, nemlig den mørkegrønne som ligger "face to face" med en lyseblå til højre, samt den lyseblå, som ligger forrest. Håber de ikke er solgt.
    Skriver du til mig?
    Mvh Mie / miemail67@gmail.com

    SvarSlet